fredag, juli 20, 2012

Amerika trunken

 

Tidigare en gång så syntes en skymt av denna Amerika-trunk. Den står alltså ute på verandan och får agera blombord, i skydd under taket. Lyckligtvis var det här en sådan modell som inte har välvt lock, så då funkar det bra. När vi fick den här trunken så hade den fortfarande kvar adresslappar på sidorna, men dom har lossnat nu. Jag har aldrig kommit mig för att ta in trunken, känns som att den är lite för sjabbig för det...





Får väl försöka ta mig i kragen och fixa lite helhetsbilder av verandan också denna sommar! Men nu ska jag bara sätta mig där ute och njuta en stund innan jag måste iväg på ett kvällsjobbpass. Må så gott alla!

15 kommentarer:

Kamomilla sa...

Superfin!!!

Spets och Silver sa...

Så fint! Gillar att ha lite annorlunda saker ute, och trunken är perfekt.

Anna-Lena sa...

Den är verkligen jättefin och passar bra in på er mysiga veranda.

Petra sa...

Jag tycker också att de trunkar som finns i uthusen här känns liiite för sjabbiga för inomhusbruk. Tack för tipset om att ha en ute! Kanske, kanske... :-)

alegni sa...

Den är görfin den där trunken, roligt att den kom till användning igen!
Kram

Smultron på ett strå sa...

Vilken skatt du har där! Ser fram mot att få se fler bilder från din veranda. Ha en skön helg! //kram maria

Livingroom sa...

Vilken fin kista! Härlig och så fin att ha där på terrassen.

Sabelhagens Olivlund sa...

Snyggt! Jättefint arrangerat på trunken.
Ha det gott och jobba lugnt.
Kram Maria

Hemma på Sjuan sa...

Så fin trunk! Måste passa bra på er veranda.
Fint hem ni har.

/Suss

Sabina sa...

Den är sådär härligt rostig som jag gillar, men förstår att du hellre har den utomhus. Den passar ju super på verandan!
Kram Sabina

Cattis sa...

Den ska du vårda ömt! Verkligen fin kista.

Kram Cattis

Älskade pion sa...

Vackert!!!!Ha en riktigt skön söndag vännen.kram Ulrika

Moster och jag sa...

Det var en jätte fin Amerika-trunk. Den passar jätte bra på verandan.
Mycket fint du hittar.

Kram Maj-Gun!

Cornelia sa...

Jättefin amerikatrunk! Jag har en amerikatrunk i vardagsrummet också, men din shabby skulle passa bättre :). Ni har det så mysigt på verandan.
Jag har fixat lite på vår terrass också, men än är det inte klart (blir nog inte denna sommaren...)

Ha en skön fortsättning på sommaren!

Kram, Nicole

Lyckoslanten sa...

Den är fin din amerikatrunk. Det borde finnas två sådana vid mitt barndomshem, min morfars och min mormors mosters. ;o) Jag befarar att de har blivit inbyggda på en kallvind.
Nåja, bra att du får bra användning för din! ♥