onsdag, november 30, 2011

Boktips: Bli inredare


Idag kommer ett boktips från mig, nämligen Bli inredare av Holger Wästlund. Boken visar i tio steg hur man blir inredare. Mycket omfattande text om hur man ska gå tillväga från första början, vilka grundkunskaper man behöver ha, hur man ska göra för att få anställning och hur man skaffar sig uppdrag med mera. Boken behandlar också eget företagande och för mig som har läst företagsekonomi och marknadsföring redan tidigare, var det intressant. Den kan absolut läsas av alla som funderar på att starta eget.


Jag fick mitt exemplar hemskickad av författaren själv, men om du är intresserad av boken så kan du läsa mera om den och även beställa från Bli-inredare.se eller från Akademiska bokhandeln.

2 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Det verkar ju som en trevlig bok! Även om jag inte har såna planer :-)

(ang. mitt inlägg, så tänkte vi ju nog kanske börja med puré för att vänja honom vid smakerna och ta plockmaten sen. Om man bara kokat tillräckligt så ska det nog gå bra också utan tänder..)

Trevligt veckoslut!
Lotta

Allt och/eller Inget sa...

Tack för tipset! Jag beställde den på momangen :) Blir trevlig läsning i julhelgen gissar jag. Kram Linda