måndag, oktober 17, 2011

It's all in the details


Ett sista collage i bruna nyanser, sen får det räcka (för den här gången, åtminstone ;)

Vi hade en riktigt trevlig och skojig kalasdag för Storebror igår! Hela helgen blev intensiv eftersom jag jobbade fram tills lördag kväll, så ikväll tar jag det lugnare istället. Men usch så tidigt det blir mörkt på kvällarna numera... Nu ska jag lägga lite mera ved i kaminen och sen tända några ljus... kanske göra ett nytt stilleben på det svarta bordet? Ha en bra vecka allihopa - och ett särskilt välkommen till alla er nya läsare och prenumeranter - jätteskoj!

10 kommentarer:

Kamomilla sa...

So it is! All in the details...Vackert

Livet på Vestergård sa...

Collage i bruna nyanser gillar jag :)
Skönt med en lugn kväll!

Livingroom sa...

Wow så fina bilder du visar. Gillar den nyansens foton. Snyggt!

Liljas Corner sa...

Snyggt! Jättefin skärpa är det i bilderna.

Moster och jag sa...

Oj...så länge sen jag har kikat in till dig. Massor med fina bilder du tagit.
Grattis i efterskott till er 13-åring!! Fina fasaner han fött upp. Duktig kille ni har!!

Håller verkligen med om att det är mörkt på kvällarna...usch!!!
Ha det bra!! Kram Maj-Gun!

Lyckoslanten sa...

Så nu fick ni en tonåring i huset! Grattis! Fortsätt du med dina collage! Gillar detaljbilderna! ♥

Lottas Fotografi sa...

Du gör så fina collage, sluta inte med det!
Kram Lotta

Mia sa...

Hejsan

Vilken fin och mysig blogg!! Jag lägger till dig i min länklista, hoppas det är ok.

Trevlig kväll
Hälsningar Mia

Anna-Lena sa...

Jag håller helt med dig om julsakerna! Jag förstår att det är mycket jobb med att plocka fram allt och göra fint i hyllorna, så det är helt förståeligt att det drar igång redan nu. Jag har absolut ingen julkänsla ännu heller, men tycker ändå det är mysigt att småkika lite på sånt som kommer in. Sen får man fundera nån vecka på vad man verkligen vill ha innan man slår till. Fast egentligen är nog skåpen välfyllda med alla slags julsaker redan, så jag borde inte köpa mer. Men ändå är det lika svårt att låta bli varje år :-)

Nicole sa...

Vilka härliga färger och proffsigt fotograferat som alltid! Jag måste nog skärpa mig och experimentera mer med olika inställningar på kameran...

Ha en fin fortsättning på veckan!