fredag, augusti 27, 2010

Vad har jag nu ställt till med?


Brukar säga att varje dag lär man sig nåt nytt... Nya erfarenheter får man åtminstone då och då. Denna dag innehöll en helt ny erfarenhet för mig :) Jag fick ett telefonsamtal igår från en tjej som ville komma hem till mig och det råkade passa idag då jag var ledig, för hon tänkte...


...intervjua mig för radion!! Hur galen är man egentligen när man går med på en sån sak, jag bara undrar för mig själv så här i efterhand?? Hon började med att berätta vad programmet ska handla om och vilka frågor hon tänkte ställa och ni kan säkert gissa att det handlade om inredning :) Det ska intervjuas både personer som är väldigt intresserade av det, samt personer som inte kunde bry sig mindre, eller rent av vara inredningsmotståndare, hihi! Kan bli intressant! Fast jag var kanske nog lite nervös... eftersom jag inte längre minns vad jag sade och inte sade *oops*! Mer tänker jag inte berätta om det här för er läsare just nu - tyvärr tyvärr :) Jag kaaanske återkommer om saken...

Fast vi inte spelade in så länge så fick vi en lång pratstund när vi fikade efteråt. På bilderna syns en ny skål som jag fick syn på häromdagen i en blomsteraffär. Den har samma stil som en del annat vitt porslin med svagt sirligt mönster som jag har från tidigare. Riktigt söt  är den och kommer bli välanvänd!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant, intressant :) Å SPÄNNANDE!
JAG ska lyssna iallafall!

Kramin /Vero

Lyckoslanten sa...

Va' modig du var! Du hade säkert en hel del att komma med!
Skålen är jättefin!
Ha en riktigt skön helg/villaavslutning! ♥

Tidsmästarinnan sa...

Heja heja! Det var en rätt rolig idé till ett reportage :-) Om du känner för att tipsa mer om det så skulle jag gärna lyssna också!
Kram på dig!
Susanne

Gugis Pärlor sa...

Gomorron! Trevlig upplevelse du har haft... Det gick säkert toppenbra. Man tycker bara själv att man kunde ha gjort eller sagt på ett annat sätt men det vet ju ingen annan ;O) Jag blev intervjuad en gång för radion via jobbet och jag var skitnervös... jag hörde aldrig på programmet för jag tyckte det var sååå pinsamt!

Ha en skön villaavslutning!

Kram Gugi

Hem och Harmoni Marie sa...

Det lät himla kul! Och intressant upplägg helt klart... vore kul att höra.

Fin skål, helt i min smak :)
Ha en fin helg, kram Marie

Jojo sa...

Vad roligt! När ska det sändas? Det vill jag gärna lyssna på, låter ju skoj!
Gillar skålen, väldigt sött mönster.

Ha en bra helg! Kram /J

Nicole sa...

Jag vet hur det känns...Jag var alldeles svettig efteråt då jag blev intervjuad på våren och kunde inte minnas efteråt vad jag sagt ;).
Du kommmer att bli jättebra i radion. Jag ska lyssna sen på arenan, kommer att vara på jobb sen då jag tror att det sänds ;).

Kram, Nicole

Vekarus sa...

Kuulostaa jännittävältä! Ihanaa viikonloppua!

Villa Humlebo sa...

Vad spännande!
Det låter ju jätteroligt! =)

Ha en bra helg!
Kram Mia

Louise sa...

Vilket sammanträffande, hade en förfrågan om samma sak nämligen radiointervju hihi..besvarade dock förfrågan för sent, eftersom deadline var på fredag och jag inte hade kollat min bloggmejl före det. Kommer säkert att bli bra! Fin skål. vackert mönster. Zinklådorna du funderade över har jag köpt i Loviisan aitta i våras och jag har för mig att det var house doctors??
ha en skön helg!

Pia sa...

Wow, så fint och ett så speciellt ämne! När och var kommer det ut i etern?!!?

Ha det bra trots att det är så tråkigt kallt!

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt!! Det blir säkert bra.
Kram Lotta

Kamomilla sa...

Jätteroligt! De ringde mig men jag var på fel ställe. :) jag ska lyssna på dig!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Men gud vad kul!! Skulle gärna vilja höra intervjun! :)

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Systrarna Hjertén sa...

Spännande!! Jätteläcker skål!

Mvh
Frida

Limetwig sa...

Låter hur kul som helst!
Ha det bäst! Åse

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad spännande o roligt det låter, blir säkert jättebra!
Synd att jag inte får höra det här i Sverige....
Jättefina bilder bjuder du på också! Söndagskramar Therese

alegni sa...

inredningsmotståndare - tänk att de finns sådana ;)
jag ska definitivt lyssna på dig!
kramkram