onsdag, juni 16, 2010

Spännande kväll att se fram emot!


Ville bara berätta att jag ser så mycket fram emot kvällen då vi ska träffas ett gäng bloggisar (bloggare + kompisar) hemma hos Ingela. Jag har tidigare träffat bara hälften av tjejerna så det ska bli kul och intressant. Har gjort klart mitt bidrag till knytkalaset, städat ur bilen för resesällskapets skull och nu ska jag bara göra mig själv representabel också ;) Kameraväskan står packad och klar.
Idag blev det en bild av hur det ser ut på trappan för tillfället. En blandning av arvegods, gåvor, fynd från gamla stugan och loppis.


Tack så mycket för era gratulationer!!

13 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Roligt med bloggträff! Hoppas ni får en jättefin kväll tillsammans! :)

Vita Lyckan sa...

Vilken söt trappstilleben du gjort!

Hoppas ni får roligt. Häromkring finns inga bloggträffar vad jag vet.

Kram, Karin

(eddas) sa...

Det høres riktig koselig ut:)
kos deg
eddaKlemmer

Louise sa...

Knäpp många många bilder!!! ha så kul! :)

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad skoj det låter med er bloggträff! Ta mååånga bilder som du kan visa oss sen:)

Vad fint du gjort det på trappan!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Du har så vackra bilder på din blogg! Vilken kamera använder du? Ha det så kul på bloggträffen och fota mycket.

SB

Livet på Sjögård sa...

Kör försiktigt, och ni kommer säkert att ha superskoj på träffen :) *avis*

Kamomilla sa...

Ni har säkert jättekul!!!

Pink and white dreams sa...

Tack själv A-C! Det var jättekul att träffa dig och alla andra. Var hemma just efter tolv, men resan gick bra.
kramar Sabi

Susanna sa...

Vad kul med träff! Nyfiken på vem som var med :D

Fint har du pyntat också :)

Ha det bra!
/Susanna

All The Things I Love sa...

Tack själv :) Det var verkligen intressant!
Man har ju skapat en bild av hur allihopa ser ut, men jag tror inte en enda bild stämde in :)

Vi får hoppas att nån har tid att ordna bloggträff igen!

Skogsdoft & havsbris sa...

Tack själv! Det var jätteroligt att få träffa alla, de flesta visste jag ju inte ens hur de såg ut innan! Hoppas det blir fler träffar nu när vi kommit igång! :)
Ha en fin torsdag!

Emmas utsikt sa...

Så fin entré! Och vilken härlig pelargon här under. Grattis till 14-års dagen. :D

Kram,
Emma