onsdag, augusti 27, 2008

Höstkatalog



House Style har jag redan tidigare visat bilder från. Här ser ni två av mina favoritbilder från höstens katalog. Brunt och ljusblått tillsammans är så vackert tycker jag. Många fina textilier i svart-vitt fanns det också nu till hösten och vintern.
Jag fick precis hem lite perenner av makens faster, så nu blir det att gå ut och börja gräva ned dom. Har planerat trädgården från och till under sommaren, men jag har redan märkt att allt inte blir som jag tänkt, får nog lov att ta det som det kommer vartefter. Planterar lite nu och mera sen, så får jag se hur slutresultatet blir, spännande!

7 kommentarer:

Jojo sa...

Hej!
Vilka fina bilder, fastnade genast för den övre..
Jag menar, titta bara på den svarta filten med de vita prickarna!! Och skinnskorna, vill haaaa!! =)

Ha det bra Kram Jojo

♥ Fyra årstider sa...

Det här var precis min stil, måste kolla lite mer av detta märke.
Kram Lotta

Lyktor och Tyg sa...

Jättefina bilder ska gå in och kolla deras sida.
Kram Kristina

Emma sa...

Ser riktigt trevligt ut.
Du har en grej hos mig:)
Kram Emma

Anonym sa...

Mysiga sittdynor, såna skulle jag kunna ha sen.

Galleri MochB sa...

HouseStyle hör också till mina favoriter! Förstås! För där finns ju de rätta ingredienserna... blått-vitt-brunt...:O)

Lina ♥ C´est la vie sa...

vad kul att ni gillar House Style, för det gör jag med! Kika in min blogg framöver så får ni möjlighet att kika närmare på deras fina grejer *ler*
trevlig helg alla!
kram Lina